Sub16 – CR Sant Cugat B vs RC Sitges

Sub16 2ª Catalana J1 CR Sant Cugat B vs RC Sitges.

CADA PARTIT DEPÈN DE COM ENS DESPERTEM.

Acabada la fase prèvia del campionat ens trobem classificats a la segona categoria Catalana. Territori que no trepitgem des de fa molt de temps però que ens dòna una bona plataforma per anar creixent i millorant individual i col·lectivament. Havíem acabat la fase prèvia amb derrota però amb molt bones sensacions. Ara la qüestió era si seríem capaços de mantenir la dinàmica. Una setmana menys que ideal referent l’assistència degut a compromisos escolars i fortes pluges el dimarts (on només uns valents es van atrevir, i això que en països veïns es diu que el rugbi es juga inclòs quan fa sol). Tot i així arribàvem al dia de partit amb confiança de que estàvem preparats per afrontar-lo.

Dia de partit i decidíem plantejar una alineació basada en donar oportunitats i provar jugadors nous i altres en posicions inhabituals. Entrarien Denzel, Xavi, Isma, Javi, Mario, Lucas, Santino, Carles, Jan P, Victor, Wily, Tomi, Martí, Guille i Èric. A la segona part entrarien Abril, Jan C, Ainhoa, Lewis, Marc i Didac. Inici de partit i els nostres jugant amb intensitat i implementant un joc de continuïtat. Molts errors però és part de l’aprenentatge. Tot i els errors aconseguíem posar-nos 0-14 a favor després de 15 minuts.

Aparentment la feina ja estava feta i baixàvem la intensitat que es traduïa en cops de càstig imperdonables. Regalàvem terreny i perdíem les ganes i desesperació per protegir la nostra línia. Resultat a la mitja part, 14-14 i jugant amb 14 després d’una groga a l’últim minut.

Sabíem el que s’havia de corregir, tornar a la intensitat dels primers 15 minuts i ser disciplinats. Canvis i som-hi amb la segona part. Tornava la intensitat però la indisciplina ens seguia fent molt de mal. Duess grogues més i jugàvem gairebé tota la segona part amb un jugador menys. S’ha d´admetre que els nostres van tirar d’orgull. Malgrat les penalitzacions van aconseguir defensar la línia a curta distància per la majoria del temps i poder tancar una patida victòria 14-28.

Conclusions: Si es baixa la intensitat i concentració, la disciplina també cau… amb totes les conseqüències. Som un equip que la manera com juguem depèn molt de com ens despertem al matí, això ha de canviar. Hem aconseguit tirar endavant aquest partit però això no servirà més endavant. Molta feina per fer abans del proper compromís, sobretot entre les orelles.

R.C.S. Respecte, Compromís, Sacrifici.

Visca RC Sitges!

David C.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.