Sub 19 – Crónica RC Sitges 13 vs Rugby Barça 14 (29/10/2013)

En la nostra quarta jornada oficial de la temporada, ens enfrontem a un gran oponent, el Barça. Per tant, els tres entrenaments de la setmana van ser seriosos i intensos. Ens tocava jugar a casa i estàvem llestos per a demostrar del que veritablement estàvem fets.
Arrenquem l’enfrontament rebent, i d’allí d’ara endavant es veien els nostres punts forts però també les nostres febleses. L’equip blaugrana era superior quant a la touche però nosaltres dominàvem les melés.
En la primera part, un try convertit, ens va posar per sobre del conjunt del Barça. Estàvem atacant rigorosament i amb consciencia, però algunes fallades ens treien la possessió. Per aquesta raó, desafortunadament, un assaig del nostre rival ens fa empatar en l’última jugada del primer temps.
En la segona meitat del partit, després de moltes fases de joc lluitant, vam xutar a pals i ens vam posar tres punts davant i més tard tres punts més rumb al final del partit. Sense que veiéssim la seva línia formada ens van enxampar desprevinguts i finalment, obrint-se per la línia de tres quarts, ens van assajar i ho van convertir per a acabar el partit 13-14 a favor seu.

El partit va estar molt empatat i es va notar l’obstinació i cor de l’equip per intentar guanyar. Aquesta trobada era determinant per a posar-nos a la part alta de la taula així que la frustració es palpava en l’aire. Encara així, no rendim malament i hem de mantenir els caps alts perquè ho vam donar tot en el camp.

LUKE ÁVILA
————————————————————————-
En nuestra cuarta jornada oficial de la temporada, nos enfrentamos a un gran oponente, el Barça. Por ende, los tres entrenamientos de la semana fueron serios e intensos. Nos tocaba jugar en casa y estábamos listos para demostrar de lo que verdaderamente estábamos hechos.
Arrancamos el enfrentamiento recibiendo y de allí en adelante se veían nuestros puntos fuertes pero también nuestras debilidades. El equipo blaugrana era superior en cuanto a la touche pero nosotros dominábamos las melés.
En la primera parte, un try convertido nos puso por encima del conjunto del Barça. Estábamos atacando rigurosamente y con conciencia pero algunos fallos nos quitaban la posesión. Por esta razón, desafortunadamente, un ensayo de nuestro rival nos hizo empatar en la última jugada del primer tiempo.
En la segunda mitad del partido, tras muchas fases de juego luchando, chutamos a palos y nos pusimos tres puntos delante y más tarde tres puntos más rumbo al final del partido. Sin que viéramos su línea formada nos pillaron desprevenidos y finalmente, abriéndose por la línea de tres cuartos, nos ensayaron y lo convirtieron para acabar el partido 13-14 a favor suyo.
El encuentro estuvo muy empatado y se notó el empeño y corazón del equipo por intentar ganar. Este encuentro era determinante para ponernos en lo alto de la tabla así que la frustración se palpaba en el aire. Aún así, no rendimos mal y debemos mantener las cabezas altas porque lo dimos todo en el campo.
 
LUKE ÁVILA

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.