Segon partit i segona victoria per el RC Sitges S18

Segona jornada de la Segona Divisió catalana S18 que va enfrontar al RC Sitges i al CR Cervelló al Nou Santa Bàrbara de Sitges. Gran partit entre tot dos conjunts que, finalment, va suposar la segona victoria del equip dirigit per l’Alberto Montero i el David Capdevilla. El combinat format per jugadors de Sitges, Vilanova, Vilafranca i Castelldefels suma tots els punts possibles i es situa líder de la categoria al costat de CE INEF Lleida. Aquesta és la crònica del Martí Aixas.


Calentament del combinat RC Sitges, SEL Vilanova, Vilafranca i CRUC.

Era el segon partit de lliga i una de les coses que teníem clares és que havíem de guanyar per mantenir-nos en el podi. Abans de començar, al vestuari, ens anàvem concentrant per jugar el millor possible. El quinze inicial va ser: Isma, Néstor, Alejandro, Oriol, Arnau Costa, Kevin, Paretas, Santi, Martí A., Lomu, Joan, David (C), Èric, Willy i Isaac.

El primer problema que vam tenir va ser que força jugadors estaven lesionats o no podien assistir al partit, això va donar l’oportunitat a participar a jugadors que normalment estan a la banqueta.

El segon error que vam cometre va ser creure’ns millors que els nostres rivals, els quals, des d’un principi, tenien inferioritat numèrica, però així i tot van saber mantenir-nos a ratlla.

Durant el període de descans vam adonar-nos que el nostre joc no reflectia tot el treball que havíem realitzat durant els entrenaments; perdíem pilotes, no trobàvem el forat per passar, ens mancava comunicació…però així i tot, a l’inici de la segona part vam aconseguir remuntar el marcador i malgrat la nostra indisciplina i joc anàrquic, vam aconseguir guanyar per 46 a 12.

Esperem en el següent partit poder resoldre els nostres errors i assolir millors resultats, no en el marcador, sinó especialment en el nostre joc.


Segunda jornada de la Segunda División catalana S18 que enfrentó al RC Sitges y al CR Cervelló en el Nou Santa Bàrbara de Sitges. Gran partido entre los dos conjuntos que, finalmente, supuso la victoria del equipo dirigido por Alberto Montero y David Capdevilla. El combinado formado por jugadores de Sitges, Vilanova, Vilafranca y Castelldefels suma todos los puntos posibles y se sitúa líder de la categoría junto a CE INEF Lleida. Aquesta es la crónica escrita por Marti Aixas.

Calentament del combinat RC Sitges, SEL Vilanova, Vilafranca i CRUC.

Segundo partido de liga y una de las cosas que teníamos claras es que había que ganar para meternos en los primeros puestos de la clasificación. Antes de comenzar, en el vestuario, nos íbamos concienciando para jugar lo mejor posible. El quince inicial fue: Inma, Néstor, Alejandro, Oriol, Arnau Costa, Kevin, Párelas, Santi, Martí A., Lomu, Joan, David (C), Èric, Willy e Isaac.

El primer contratiempo que nos encontramos fue que muchos jugadores estaban lesionados o no podían asistir al partido, eso dio la oportunidad de participar a jugadores que normalmente están en el banquillo.

El segundo que cometimos es que nos creemos superiores a nuestro rival, el cual, desde un principio, se encontraba en inferioridad numérica, pero aún así supieron mantenernos a ralla durante todo el choque.

Durante el descanso nos percatamos de que nuestro juego no reflejaba el gran trabajo que habíamos realizado durante los entrenamientos: perdíamos posesiones, no encontrábamos los huevos para pasar, nos faltaba comunicación,… Aún así, al inicio de la segunda parte conseguimos remontar en el marcador y rehuir de las indisciplinas y del juego anárquico, consiguiendo ganar por 46-12.

Esperamos que en el siguiente partido podamos resolver nuestros errores y conseguir mejor resultado, no en el marcador, sino especialmente en nuestro juego.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.