Rugby Club Sitges

Comunicat de Josep Cabré Fernandez

Benvolguts socis i amics,

Com es ben sabut, el nostre mandat que va començar al març de 2011, finalitza el proper mes de març i els actuals estatuts ens obliguen a convocar eleccions entre el mes d’octubre de 2016 i el mes de març de 2017.

No obstant això, i davant de l´actual proces de negociació amb l’Ajuntament per a la materialització de la promesa de un nou camp de rugbi, com a President del Club he cregut convenient convocar-les per al dia 21 gener 2017.

Crec que es el millor per al nostre Club perque com tots podem entendre la Junta Directiva que resulti escollida tindrà més legitimació i força negociadora que la sortint.

També, i dins de l’esperit de dotar el Club d’una major continuïtat i força en aquest procés negociador, tot i que en un principi no era el meu desig, he decidit tornar a presentar-me com a candidat a President perque crec que es el millor per a la entitat.

Amb aquesta finalitat estic construint una Junta Directiva que ens asseguri la millor posició negociadora possible i que ens asseguri que la gestió dels propers anys sigui el millor pel nostre Club.

Aprofito l’ocasió per desitjar-vos a tots unes Bones Festes.

Josep Cabré

Un comentario sobre «Comunicat de Josep Cabré Fernandez»

  1. Buenos días Josep,

    Felicidad Josep por tu nueva candidatura, pues tu sabes mejor que nadie, el tiempo personal que uno tiene que dedicar para asumir tal responsabilidad. Esto elojio vale por supuesto también para todos los entrenadores, delegados, ….

    Con el objetivo de poder participar a este proceso (como supongo todos los que quieren nuestro club de Sitges), me gustaría saber quién vota (supongo jugadores de mas de 18 años, delegados, entrenadores, padres con implicación en el club,……)y de que manera se vota(asamblea, voto a mano o con papeleta, electronicamente, ….).
    Y también el proyecto de desarrollo del club, la lista de las personas de la futura junta y si hay eventualmente otras candidaturas, listas, proyectos diferentes, ……

    Desde mi punto de vista, creo que sería importante comunicar todos estos aspectos de manera masiva y explicativa(web, e.mails, eventualmente reuniones, …..) , para incenticar a los posibles participantes, a votar masivamente para apoyar el desarrollo de nuestro club de Sitges.

    Muchas gracias por tu respuesta, y felicidad por tu dedicación al club.

    Un fuerte abrazo y hasta pronto.
    Philippe Theron.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.

A %d blogueros les gusta esto: