Comencem Temporada!

Com ja us veníem anunciant en xarxes, aquest passat dissabte vam arrencar la temporada de les Categories superiors des de Sub 14 a Veterans.

Més de 100 persones ens reunim les 6 de la tarda d’un dissabte nuvolós i ventós, per sort, per a gaudir del primer i esperat entrenament de la Temporada 2021 – 2022.

L’estiu va volar i ara toca posar-se a la feina, definir estratègies, conèixer-nos, organitzar-nos i arrencar la que promet ser una de les millors temporades de la història del Rugbi Club Sitges.

Ho tenim tot al nostre favor, una súper instal·lació, moltes ganes, energies renovades i el més important la il·lusió per fer les coses bé, per oblidar un any difícil i per seguir endavant.

BENVINGUTS I COMENCEM!

Us recordem que el pròxim 4 de Setembre repetim experiència amb els nens de l’Escola.

NO US HO Perdeu!

Gràcies als fotógraf@s de la Jornada, Jaume, Mari i Cristina.


¡ARRANCAMOS TEMPORADA!

Como ya os veníamos anunciando en redes, este pasado sábado arrancamos la temporada de las Categorías superiores desde Sub 14 a Veteranos.

Más de 100 personas nos reunimos a las 6 de la tarde de un sábado nuboso y ventoso, por suerte, para disfrutar del primer y esperado entrenamiento de la Temporada 2021 – 2022.

El verano voló y ahora toca ponerse manos a la obra, definir estrategias, conocernos, organizarnos y arrancar la que promete ser una de las mejores temporadas de la historia del Rugby Club Sitges.

Lo tenemos todo a nuestro favor, una súper instalación, muchas ganas, energías renovadas y lo más importante la ilusión por hacer las cosas bien, por olvidar un año difícil y por seguir adelante.

¡BIENVENIDOS ARRANCAMOS!

Os recordamos que el próximo 4 de Septiembre repetimos experiencia con los peques de la Escuela. ¡NO OS LO PERDAIS!

Gracias a los fotógraf@s de la Jornada, Jaume, Mari y Cristina.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.

A %d blogueros les gusta esto: