No va poder ser i l’equip femení del RC Sitges en perdre per 24 a 15, no va poder superar l’eliminatòria a doble partit amb les Cocodrils de Viladecans.
El Sitges afrontava aquest partit amb sols 5 punts d’avantatge (10 a 5 resultat a l’anada), pel que en cap moment podia especular i així va sortir per totes, però les del Baix Llobregat també sortiren a donar-ho tot i vàrem gaudir d’un primer temps igualadíssim on cap equip va imposar el seu joc i que aprofitaren l’única ocasió que varen tenir cadascun, anotant una marca i la posterior transformació, 7 a 7 al descans.
A la represa el Sitges aprofitava la seva primera oportunitat per aconseguir un assaig, 7 a 12 que semblava que amb els 5 punts que duien de marge de la setmana anterior podien ser decisius. Però les de Viladecans pujaran encara més la seva intensitat en el joc, tancant a les nostres jugadores al seu camp. Així arribava la marca que capgirava el marcador 14 a 12, i per tant s’obria novament l’eliminatòria. En la darrera arribada de les sitgetanes a prop de marca contrària aconseguien un cop de càstig per l’esperança 14 a 15, però la iniciativa era clarament local. Faltaven poc menys de 20 minuts, però mentre les del Garraf anaven baixant el seu ritme, les Cocodriles petjaven l’accelerador i aconseguien una marca transformada i un cop de càstig (24 a 15) que definia finalment per les de Viladecans una eliminatòria molt igualada.
Ara les sitgetanes els tocarà lluita per l’11è lloc en una eliminatòria a un sol partit que és jugarà a Granollers davant les Spartans, el cap de setmana de l’1 de maig. Posteriorment s’iniciarà la Copa Catalana on el femení participarà en la categoria d’Argent.
Jaume Cosialls