La primera edició del premi Alberto Hernández Chiva ja te guanyador

Durant el sopar de gala del XXX Aniversari del club, es va fer lliurament del Premi Alberto Hernández, i el guanyador d’aquesta primera edició ha estat Loren Reixach.

El premi té com a objectiu reconèixer a aquelles persones on la seva trajectòria esportiva hagi significat un exemple d’esportivitat, companyonia, esforç o compromís; també vol premiar aquells fets que per la seva singularitat o magnitud mereixin un reconeixement.

En aquesta primera edició, la Junta Directiva va proposar una terna de candidats i el Comitè de Valors va triar entre ells al guanyador. Els tres candidats nominats van ser:

  • Loren Reixac, per la seva trajectòria esportiva i humana al club. Jugador de l’equip sènior, president respectat i estimat per tota l’entitat, que ara porta el nom i la samarreta del club en tots els esdeveniments que hi participa.
  • Humbert Aldomà, per la seva trajectòria esportiva i formativa al club. Jugador de l’equip sènior i entrenador d’innombrables cadellades de jugadors. Gran part dels jugadors menors de 25 anys que hi ha al sènior han passat per les seves mans en un moment o altre de la seva vida esportiva.
  • Raquel García, per haver estat seleccionada amb l’absoluta espanyola de seven en el campionat mundial de Japó 2017.

A tots ells moltes felicitats.

Un comentario sobre «La primera edició del premi Alberto Hernández Chiva ja te guanyador»

  1. Gracias.
    No me hago sólo el premio mio, me igualo a cómo mucho a Raquel y Humbert, este premio este Año es como el escudo de nuestro Club: 2 desfiles y una Delfina.
    GRACIAS, un honor recibir un reconocimiento con el nombre de mi amigo Alberto Hernández Chiva, un placer compartir Club con su familia: Ondina, Plablo y Alberto.
    Gracias al Club por haber pensado en mí, y con el pasar de los amos seguir dándome satisfacciones. Gracias a los organizadores y animadores del evento.
    Visca el Rugby Club Sitges.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.