Campeones, Campeones………Ole, Ole, Ole

El R C Sitges se ha impuesto en la Final al R C Sant Cugat por 22 a 0, dando una demostración de juego.

DSCF0033.JPG

RC Sitges Campió Copa Catalana B
L’equip senior del Rugby Club Sitges es proclama campoio de la Copa Catalana «B», en guanyar en el triangular final als equips del BUC i el St. Cugat.
Tot i esser la Copa «B», no s’ha de deixar de valorar l’importancia d’aquest titol oficial conquerit per el nostre senior, dons a més de bon joc desplegat, s’ha d’agefir que els rivals eren teoricament els favorits (BUC campió l’anterior temporada de 1ª catalana i el St. Cugat que en l’actual temporada juga a nacional, categoria superior a le dels sitgetans).
En el primer partit el Sitges guanyar justament tan en el joc com en el marcador (14-12) a un BUC que es veie en superioritat numerica més de mitja hora per l’expulsio del jugador sitgetà Pablo M, aixo dona més importancia a la victoria dons a mes de jugar amb un home menys remuntaren una un marcador en contra,, presentant-se al partit amb el St. Cugat amb pocions d’esser campions.
Davant dels del Valles, els sitgetans mostraren el seu millor i espectacular rugby, i tot l’inicial dimini del St. Cugat el Rugby Club Sitges mostrar una solides en tots els aspectes que el portaren a una victoria totalement merescuda
Aquesta Copa omple d’ilusio de cara a un campionat de lliga que s’iniciara el proper 21 d’octubre davant del BUC, doncs el partit d’aquesta setmana del 14 d’octubre amb el Quimic ha estat aplaçat.

2 comentarios sobre «Campeones, Campeones………Ole, Ole, Ole»

  1. Qué grande! Fueron dos buenos partidos, con todo el equipo jugando a un gran nivel y demostrando una actitud defensiva muy buena que resultó clave junto al talento demostrado en ataque, con jugadas en algunos casos de verdadera inspiración. Gran trabajo colectivo, con la satisfaccíón de ser el día de retornos ilustres como Ramonilla y Juan Carlos, uno intermitente en el pasado como el Guadiana y otro recuperado de su grave lesión de rodilla.Aunque no se debe personalizar, que quede;
    jugada espectacular de Marcelo con try incluido de Stephan.
    Jugada espectacular de Hernán con try incluido de Stephan.
    A pesar de la victoria también se hicieron patentes muchos detalles a mejorar, espero que una vez comprobado que a través del trabajo se pueden conseguir las metas nos veamos todos los martes y jueves, entrenando, que es donde se ganan los partidos.Gran match del linier del Sitges.

  2. Pedro sos horrible,te hecharon de lineman,nunca visto,empeza a correr y deja de mentir con lo del tiron.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.