Barcelona Enginyers Rugby 34 – RC Sitges 8 Semifinal Copa Catalana – Sènior Femení

12841315_966262843461536_148027278290778016_o

Veure Fotos

El RC Sitges femení jugava el passat diumenge les semifinals de la Copa Catalana a partit únic en el camp de l’Enginyers Rugby barceloní, on a més del handicap de jugar en camp contrari calia sumar baixes per lesió o compromisos profesionals d’algunes de les nostres jugadores.

 

Malgrat aquestes absències, les nostres jugadores sortiren disposades a lluitar el partit i donar la sorpresa, però l’Enginyers que han anat de menys a més en aquesta copa, també volien el triomf.

Ja fos per alguna errada en placatge, o bé per la bona feina de les barcelonines, foren les locals les que aconseguiren anotar en aquesta primera meitat, 15 a 0 al descans. A l’inici de la represa arribaren els millors minuts sitgetans on aconseguiren transformar un cop i anotar un marca, inclòs amb un 20 a 8 en el marcador estigueren ben a prop d’anotar una segona marca que hauria donat esperances a les del Garraf, però Enginyers anotaren novament obrint escletxa en el marcador fins el 34 a 8 definitiu.

El proper cap de setmana l’equip femení del RC Sitges jugarà el partit per el tercer lloc de la Copa Catalana davant el BUC barceloní, que va perdre 10 a 5 amb un altre club de la ciutat comtal, el Gòtics RC.

Independentment dels resultats, la realitat es que cada dia més, el conjunt sènior femení s’està consolidant com equip, tot i la derrota, partits com aquesta semifinal de copa, on no es va poder comptar amb individualitats que marquin diferències son importantíssims per a poder créixer en el futur.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.