Una tarda de dissabte, els jugadors de l’equip sub 19 començavem l’ultima aventura de la primera volta del campionat, aquest cop a Lleida.
L’equip confiava uns amb els altres i estavem preparats per disputar el partit, ja que portavem una molt bona dinàmica d’entrenaments que es van veure reflectits en resultats anteriors.
Encara que la confiança i el sentiment de conjunt que tenia l’equip era prou bo, les condicions climatològiques no eren a les que estavem acostumats a l’hora de jugar i requeria que l’equip s’anés adaptant a l’escalfament.
Sense més dilació, els jugadors escollits per començar el partit van ser els següents: Isma, Paretas, Eloi, el capità del partit en Mario, Keita, Luke, Santi, Santino, Willy, Santi D’accunto, David, Eric, Iago, Joanet i Diego. I de reserves es trobaven: Aaron, Arnau, Ibai, Gerard, Jordi, Tomás, Martí i Quim.
Durant tota la primera part es va notar la nostre superioritat al camp però el fet de no adaptar-nos a les condicions climatològiques ens va jugar moltes passades en contra i vam acabar la primera part amb un marcador empatat 5-5 per un desafortunat assaig en contra a l’ultima jugada.
A la mitja part, una cherrada d’ambos entrenadors van fer-nos veure que jugar a vegades el més bàsic possible es molt bona opció i que l’equip era capaç de solucionar qualsevol problema que s’oposès al nostre camí.
A la segona part, vam jugar com els nostres entrenadors ens van indicar, joc bàsic a causa del clima, i així va ser tota la segona part que amb canvis que van entrar amb ganes de deixar-se la pell al camp vam assolir una victoria amb un 27-12 al marcador.
Gracies a aquest partit podem treure com a conclusió que hi hagin els contratemps que hi hagin, hem de saber adaptar-nos a qualsevol situació i que tots com a equip, hem d’anar cap a la mateixa direcció per assolir els nostres objectius.
Una vegada acabada la primera volta ens coloquem 4 de lliga amb ganes de seguir pujant esglaons, seguir lluitant i seguir millorant.
Moltes felicitats sub 19 i a seguir treballant!
RCS, un club, una familia.
David Sevilla
Una tarde de sábado, los jugadores del equipo sub 19 comenzábamos la última aventura de la primera vuelta del campeonato, esta vez en Lleida. El equipo confiaba unos con otros y estábamos preparados para disputar el partido, ya que traíamos una muy buena dinámica de entrenamientos que se vieron reflejados en resultados anteriores. Aunque la confianza y el sentimiento de conjunto que tenía el equipo era suficientemente bueno, las condiciones climatológicas no eran las mismas a las que estábamos acostumbrados a la hora de jugar y requería que el equipo se fuera adaptando en el calentamiento.
Sin más dilación, los jugadores escogidos para empezar el partido fueron los siguientes: Isma, Paretas, Eloi, el capitán del partido Mario, Keita, Luke, Santi, Santino, Willy, Santi D’accunto, David, Eric, Iago, Joanet y Diego. Y de reservas se encontraban: Aarón, Arnau, Ibai, Gerard, Jordi, Tomás, Martí y Quim.
Durante toda la primera parte se notó nuestra superioridad en el campo pero el hecho de no adaptarnos a las condiciones climatológicas nos jugó muchos pases en contra y terminamos la primera parte con un marcador empatado 5-5 por un desafortunado ensayo en contra la última jugada.
Al descanso, una charla de ambos entrenadores nos hicieron ver que jugar a veces lo más básico posible puede ser la mejor opción y que el equipo era capaz de solucionar cualquier problema que se opusiera a nuestro camino. En la segunda parte, jugamos como nuestros entrenadores nos indicaron, juego básico debido al clima, y así fue toda la segunda parte que con cambios que entraron con ganas de dejarse la piel en el campo logramos una victoria con un 27-12 en el marcador.
Gracias a este partido podemos sacar como conclusión que haya los contratiempos que hayan, debemos saber adaptarnos a cualquier situación y que todos como equipo, debemos ir hacia la misma dirección para conseguir nuestros objetivos. Una vez terminada la primera vuelta nos colocamos 4 en liga con ganas de seguir subiendo escalones y seguir luchando y mejorando.
¡Muchas felicidades sub 19 y a seguir trabajando!
RCS, un club, una familia.
David Sevilla